Irodaköltöztetés a vállalkozására szabottan
Irodaköltöztetésre a legtöbb vállalkozás életében sor kerül. Akár bővülés, vagy telephely váltás miatt költöztetni kell az irodát, ilyenkor fontos, hogy ez a folyamat a legrövidebb idő alatt minden fennakadás nélkül megtörténjen.
Néhány ok, amiért érdemes minket választani:
- Rakománybiztosítással rendelkezünk,
- Az adott munkakörben komoly referenciáink vannak
- Előre egyeztetett díjak szerint dolgozunk, nincsenek rejtett költségek
- Díjtalan, kötelezettségmentes helyszíni felmérést biztosítunk
- Nagy kapacitással rendelkezünk, rövid határidővel dolgozunk
- Irattár, dokumentumok költöztetését is referenciával vállaljuk
- Nehéz tárgyak szállítása, gépek áthelyezése nem okoz gondot számunkra
Munkatársaink sok éves szakmai tapasztalattal rendelkeznek. Nagy számban tudunk rakodókat biztosítani, így képesek vagyunk a legrövidebb időn belül befejezni az adott munkát. Modern, megbízható teherautóinkon az adott munka elvégzéséhez minden szükséges felszerelés megtalálható. Rakterük tiszta, rendezett, igény esetén biztosítunk csomagolóanyagot, valamint kartondobozokat értékei megóvására. Szükség esetén vállalunk éjszakai költöztetést is.
Cégünk egyik fő tevékenységi köre fuvarozás Budapest és vonzáskörzetébe. Igényeire szabottan kínálunk teljeskörű szállítási megoldásokat vállalkozása termékeinek vevőkhöz való eljuttatására, legyen szó gyűjtőfuvarozásról, vagy túlsúlyos tárgyak egyedi szállításáról.
Páncélszekrény, fénymásoló, rackszekrény stb…
Vállalkozások költözése során gyakran előfordulnak túlsúlyos, nehezen mozgatható tárgyak, melyek szerves részét képezik egy irodának. Cégünk egyik fő szakterülete a nehéz tárgyak szállítása, épületen belüli mozgatása, így például egy páncélszekrény szállításhoz nem kell külön vállalkozót hívnia, mi gond nélkül megoldjuk. Rendszeresen szállítunk orvostechnikai eszközöket, költöztetünk laborokat, ezáltal nagy szakmai tapasztalattal rendelkezünk nehéz, érzékeny berendezések mozgatása terén.
Amennyiben vállalkozása rendelkezik fénymásolóval, páncélszekrénnyel, vagy egyéb nehezen mozgatható tárggyal, cégünk vállalja külön is ezeknek a szállítását. Pontos árajánlathoz szükségünk van a szállítandó tárgy súlyára, méreteire (esetleg fénykép), valamint a két helyszín leírására.
Irodakötözés lépései:
Első és legfontosabb a tervezés. Egy magánszemély költözésénél pár nem várt nehézség még nem okozhat komoly gondod, azonban egy üzleti vállalkozás esetében az ilyen váratlan helyzetek komoly kiadást és időveszteséget jelentenek.
Mindenképp olyat vállalkozót bízzon meg az üzletének a költöztetésével, akinek referenciái technikai és emberierőforrásai is megvannak a feladat elvégzéséhez.
Időpont kiválasztása. Tervezze el, hogy mikor szeretné irodáját átköltözteteni. Érdemes minél előbb időpontot foglalni. Munkatársunk segítségére lesz, hogy az adott méretű iroda átköltöztetéséhez nagyjából mennyi időre lesz szükség.
Rendezze be az új irodáját! Tervezze meg, hogy a régi irodabútorait hogyan szeretné elhelyezni. Válassza ki, hogy melyek azok, amiket már nem kíván az új helyre átvinni. Mindenképp mérje le, hogy ténylegesen elférnek, illetve az ajtón be lehet őket vinni.
Csomagolás. Döntse el, hogy az irodai kiegészítőit, tartalmát Ön illetve kollégái fogják csomagolni, dobozolni, vagy velünk szeretné elvégeztetni a feladatot. Vállaljuk komplett irattárak költöztetését a sorrendiség szigorú megtartásával.