Irodaköltöztetés referenciákkal és biztosítással
Cégünk több évtizede foglalkozik teherszállítás mellet bútorszállítással és irodaköltöztetés lebonyolításával. Az évek során számos vállalkozás bízott meg minket irodája, üzlete, vagy irattárának költöztetését. Büszkék vagyunk arra, hogy ügyfeleink, akik egyszer minket választottak, utána más szállítási feladataikkal is minet bíztak meg.
Néhány példa irodaköltöztetés referenciáink közül:
Miért érdemes minket választani?
- Rakománybiztosítással rendelkezünk:
- Az adott munkakörben komoly referenciáink vannak
- Előre egyeztetett díjak szerint dolgozunk: nincsenek rejtett költségek, a munka végösszege könnyen kalkulálható.
- Díjtalan, kötelezettségmentes helyszíni felmérést biztosítunk
- Nagy kapacitással rendelkezünk: Az elvállalt munkát minden körülmények között teljesítjük, rövid határidővel dolgozunk.
- Nehéz tárgyak szállítása, mint például ipari fénymásoló, rackszekrény vagy páncélszekrény szállítása nem okoz gondot számunkra: Nehéz irodai berendezéseihez nem kell külön szállítókat hívni.
Vállaljuk irodájának teljeskörű költöztetését:
- Igény esetén dobozokat biztosítunk és a teljes pakolást is vállaljuk
- Szükség esetén bútorokat szerelünk szét és össze
- Irodája nehéz tárgyainak szállítása, mint fénymásoló, páncélszekrény és rackszekrény nem okoz gondot számunkra
- Fölöslegessé vált, selejt irodabútorait igény esetén elszállítjuk.
Kérjen árajánlatot
Információk, melyekre szükségünk van egy irodaköltöztetés árajánlat elkészítéséhez:
- Régi és új irodájának a pontos címe, irodáinak mérete m²-ben
- Irodaköltöztetés tervezett időpontja
- Mindkét épület jellemzői
Emelet, földszint
Lift rendelkezésre áll e, illetve annak méretei
Parkolási lehetőség mennyire közel van az épülethez - Szállítani kívánt irodabútorok megnevezése, mennyisége
- Nehéz tárgyak (fénymásoló, rackszekrény, páncélszekrény stb)
- Dobozok száma, mérete, becsült súlya
- Csomagolást, dobozolást, iratrendezést cégünkre bízza, vagy saját kollégáival szeretné elvégeztetni
Irodaköltöztetés a vállalkozására szabottan
Irodaköltöztetésre a legtöbb vállalkozás életében sor kerül. Akár bővülés, vagy telephely váltás miatt költöztetni kell az irodát, ilyenkor fontos, hogy ez a folyamat a legrövidebb idő alatt minden fennakadás nélkül megtörténjen.
Munkatársaink sok éves szakmai tapasztalattal rendelkeznek. Nagy számban tudunk rakodókat biztosítani, így képesek vagyunk a legrövidebb időn belül befejezni az adott munkát. Modern, megbízható teherautóinkon az adott munka elvégzéséhez minden szükséges felszerelés megtalálható. Rakterük tiszta, rendezett, igény esetén biztosítunk csomagolóanyagot, valamint kartondobozokat értékei megóvására. Szükség esetén vállalunk éjszakai költöztetést is.
Cégünk egyik fő tevékenységi köre fuvarozás Budapest és vonzáskörzetébe. Igényeire szabottan kínálunk teljeskörű szállítási megoldásokat vállalkozása termékeinek vevőkhöz való eljuttatására, legyen szó gyűjtőfuvarozásról, vagy túlsúlyos tárgyak egyedi szállításáról.
Rackszekrény és fénymásoló szállítás: nehéz tárgyak az irodában
Vállalkozások költözése során gyakran előfordulnak túlsúlyos, nehezen mozgatható tárgyak, melyek szerves részét képezik egy irodának. Cégünk egyik fő szakterülete a nehéz tárgyak szállítása, ennek köszönhetően például egy páncélszekrény szállításhoz nem kell külön vállalkozót hívnia. Mi gond nélkül megoldjuk, rendszeresen szállítunk orvostechnikai eszközöket, költöztetünk laborokat, ezáltal nagy szakmai tapasztalattal rendelkezünk nehéz, érzékeny berendezések mozgatása terén.
Irodaköltöztetés során gyakran találkozunk fénymásolóval, páncélszekrénnyel, vagy egyéb nehezen mozgatható tárggyal. Cégünk vállalja külön is ezeknek a szállítását. Pontos árajánlathoz szükségünk van a szállítandó tárgy súlyára, méreteire (esetleg fénykép), valamint a két helyszín leírására.
Irodakötözés lépései:
Első és legfontosabb a tervezés. Egy magánszemély költözésénél pár nem várt nehézség még nem okozhat komoly gondod, azonban egy üzleti vállalkozás esetében az ilyen váratlan helyzetek komoly kiadást és időveszteséget jelentenek.
Mindenképp olyat vállalkozót bízzon meg az üzletének a költöztetésével, akinek referenciái technikai és emberierőforrásai is megvannak a feladat elvégzéséhez.
Időpont kiválasztása. Tervezze el, hogy mikor szeretné irodáját átköltözteteni. Érdemes minél előbb időpontot foglalni. Munkatársunk segítségére lesz, hogy az adott méretű iroda átköltöztetéséhez nagyjából mennyi időre lesz szükség.
Rendezze be az új irodáját! Tervezze meg, hogy a régi irodabútorait hogyan szeretné elhelyezni. Válassza ki, hogy melyek azok, amiket már nem kíván az új helyre átvinni. Mindenképp mérje le, hogy ténylegesen elférnek, illetve az ajtón be lehet őket vinni.
Csomagolás. Döntse el, hogy az irodai kiegészítőit, tartalmát Ön illetve kollégái fogják csomagolni, dobozolni, vagy velünk szeretné elvégeztetni a feladatot. Vállaljuk komplett irattárak költöztetését a sorrendiség szigorú megtartásával.
Irattár költöztetés
Vállalkozásunk irodaköltöztetés mellet vállalja irattár költöztetés lebonyolítását is. Vállaljuk az irattár polcrendszerének szakszerű szétszerelését és az új irattában összeállítását. Régi iratait GDPR irányelveknek megfelelően elszállítjuk és megsemmisítjük. A megsemmisítésről égetési bizonylatot biztosítunk, melyet a hivatalos hulladékmegsemmisítő állít ki.
Irattár költöztetés megrendelése
Egy irattár költöztetésének a szakszerű lebonyolítása időigényes feladat, ezért édemes előre elkezdeni a tervezését.
Irodaköltöztetés – Árajánlat kérése
Nagy szakmai tapasztalattal, referenciákkal és rövid határidővel vállaljuk irodájának költöztetését
Árajánlat kérése
Árajánlat kéréssel kapcsolatban elérhet minket email-ben és telefonon!
vagy
Kapcsolati ürlapunk kitöltése után a legrövidebb időn belül árajánlatot küldünk az Ön által megadott elérhetőségre.