Irodaköltöztetés komoly referenciákkal

Cégünk több évtizede foglalkozik teherszállítással, nehéz tárgy szállítással,  irodaköltöztetés lebonyolításával. Az évek során számos vállalkozás bízott meg minket irodája, üzlete, vagy irattár költöztetés lebonyolításával. Büszkék vagyunk arra, hogy ügyfeleink, akik egyszer minket választottak, utána más szállítási feladataikkal is minet bíztak meg.

Vállaljuk irodájának teljeskörű költöztetését:

  • Igény esetén biztosítunk dobozokat, a teljes pakolást is vállaljuk
  • Szükség esetén bútorokat szerelünk szét és össze
  • Számunkra nem okoz gondot a nehéz ipari fénymásoló, vagy páncélszekrény szállítása
  • Fölöslegessé vált irodabútorait elszállítjuk.

Ügyfeleink az alábbi előnyök miatt választottak minket:

  • Rakománybiztosítással rendelkezünk,
  • Az adott munkakörben komoly referenciáink vannak
  • Előre egyeztetett díjak szerint dolgozunk, nincsenek rejtett költségek
  • Díjtalan, kötelezettségmentes helyszíni felmérést biztosítunk
  • Nagy kapacitással rendelkezünk, rövid határidővel dolgozunk
  • Nehéz tárgyak szállítása, gépek áthelyezése, páncélszekrény szállítása nem okoz gondot számunkra

Néhány példa irodaköltöztetés referenciáink közül:

Kérjen árajánlatot

Irodaköltöztetés a vállalkozására szabottan

Irodaköltöztetésre a legtöbb vállalkozás életében sor kerül. Akár bővülés, vagy telephely váltás miatt költöztetni kell az irodát, ilyenkor fontos, hogy ez a folyamat a legrövidebb idő alatt minden fennakadás nélkül megtörténjen.

Munkatársaink sok éves szakmai tapasztalattal rendelkeznek. Nagy számban tudunk rakodókat biztosítani, így képesek vagyunk a legrövidebb időn belül befejezni az adott munkát. Modern, megbízható teherautóinkon az adott munka elvégzéséhez minden szükséges felszerelés megtalálható. Rakterük tiszta, rendezett, igény esetén biztosítunk csomagolóanyagot, valamint kartondobozokat értékei megóvására. Szükség esetén vállalunk éjszakai költöztetést is.

Cégünk egyik fő tevékenységi köre fuvarozás Budapest és vonzáskörzetébe. Igényeire szabottan kínálunk teljeskörű szállítási megoldásokat vállalkozása termékeinek vevőkhöz való eljuttatására, legyen szó gyűjtőfuvarozásról, vagy túlsúlyos tárgyak egyedi szállításáról.

Páncélszekrény, fénymásoló, rackszekrény stb…

Vállalkozások költözése során gyakran előfordulnak túlsúlyos, nehezen mozgatható tárgyak, melyek szerves részét képezik egy irodának. Cégünk egyik fő szakterülete a nehéz tárgyak mozgatása, szállítása. Ennek köszönhetően például egy páncélszekrény szállításhoz nem kell külön vállalkozót hívnia, mi gond nélkül megoldjuk. Rendszeresen szállítunk orvostechnikai eszközöket, költöztetünk laborokat, ezáltal nagy szakmai tapasztalattal rendelkezünk nehéz, érzékeny berendezések mozgatása terén.

Irodaköltöztetés során gyakran találkozunk fénymásolóval, páncélszekrénnyel, vagy egyéb nehezen mozgatható tárggyal. Cégünk vállalja külön is ezeknek a szállítását. Pontos árajánlathoz szükségünk van a szállítandó tárgy súlyára, méreteire (esetleg fénykép), valamint a két helyszín leírására.

Irodakötözés lépései:

Első és legfontosabb a tervezés. Egy magánszemély költözésénél pár nem várt nehézség még nem okozhat komoly gondod, azonban egy üzleti vállalkozás esetében az ilyen váratlan helyzetek komoly kiadást és időveszteséget jelentenek.
Mindenképp olyat vállalkozót bízzon meg az üzletének a költöztetésével, akinek referenciái technikai és emberierőforrásai is megvannak a feladat elvégzéséhez. 

Időpont kiválasztása. Tervezze el, hogy mikor szeretné irodáját átköltözteteni. Érdemes minél előbb időpontot foglalni. Munkatársunk segítségére lesz, hogy az adott méretű iroda átköltöztetéséhez nagyjából mennyi időre lesz szükség.

Rendezze be az új irodáját! Tervezze meg, hogy a régi irodabútorait hogyan szeretné elhelyezni. Válassza ki, hogy melyek azok, amiket már nem kíván az új helyre átvinni. Mindenképp mérje le, hogy ténylegesen elférnek, illetve az ajtón be lehet őket vinni.

Csomagolás. Döntse el, hogy az irodai kiegészítőit, tartalmát Ön illetve kollégái fogják csomagolni, dobozolni, vagy velünk szeretné elvégeztetni a feladatot. Vállaljuk komplett irattárak költöztetését a sorrendiség szigorú megtartásával.

Információk, melyekre szükségünk van egy irodaköltöztetés árajánlat elkészítéséhez:

  • Régi és új irodájának a pontos címe, irodáinak mérete m²-ben
  • Irodaköltöztetés tervezett időpontja
  • Mindkét épület jellemzői
    Emelet, földszint
    Lift rendelkezésre áll e, illetve annak méretei
    Parkolási lehetőség mennyire közel van az épülethez
  • Szállítani kívánt irodabútorok megnevezése, mennyisége
  • Nehéz tárgyak (fénymásoló, rackszekrény, páncélszekrény stb)
  • Dobozok száma, mérete, becsült súlya
  • Csomagolást, dobozolást, iratrendezést cégünkre bízza, vagy saját kollégáival szeretné elvégeztetni

Irattár költöztetés lépései, tervezése.

Vállalkozásunk az irodaköltöztetés mellett irattár költöztetésben is rendelkezik tapasztalattal, komoly referenciákkal. Az irattár költöztetése azt jelenti, hogy egy komplett irattárat vagy irattári anyagokat kell áthelyezni egy helyről egy másikra. Ez lehet belső költöztetés egy épületen belül, például egy vállalat vagy intézmény másik emeletére, vagy akár külső költöztetés is, ahol az irattár egy teljesen másik címre kerül.

Az irattár költöztetése során fontos figyelembe venni az iratok biztonságát és rendszerezettségét. Az alábbi lépéseket érdemes megfontolni:

Előkészületek: Készítsen egy részletes tervet a költöztetésről, amely tartalmazza a célt, az időtervet és a feladatokat. Rendelkezzen megfelelő mennyiségű csomagolóanyaggal, például dobozokkal, címkékkel, ragasztóval stb.

Rendszeresítés: Mielőtt áthelyezi az irattárat, érdemes átvizsgálni a dokumentumokat, és eldönteni, melyeket szeretné megtartani, és melyeket lehet eldobni vagy archiválni. Ez lehetőséget ad arra, hogy megszabaduljon olyan iratoktól, amelyek már nem relevánsak vagy szükségesek.

Biztonságos csomagolás: Gondoskodjon arról, hogy az iratokat biztonságosan csomagolja be dobozokba vagy más tárolóeszközökbe. Használjon címkéket vagy jelöléseket a dobozokon, hogy könnyen megtalálja, melyik tartalmazza melyik dokumentumokat.

Szállítás: Ha az irattárat belső helyszínen költözteti, fontos a megfelelő eszközök használata a szállításhoz, például kézikocsik. Ha az irattárat külső helyre költözteti, érdemes profi költöztető céget megbízni a feladattal, akik rendelkeznek a szükséges tapasztalattal és eszközökkel.

Új irattári helyszín rendezése: Amikor megérkezik az irattár az új helyre, gondoskodjon arról, hogy az iratokat újra rendszerezze és úgy rakja az új helyükre. Használjon logikus rendszert, például dátum, tárgy vagy betűrend szerinti rendezést.

Az irattár költöztetése időigényes lehet, ezért érdemes előre tervezni és szervezni. Ha profi segítségre van szüksége, érdemes kapcsolatba lépnie költöztető cégekkel vagy szakértőkkel, akik tapasztaltak az irattár költöztetés területén.

Irattár költöztetésről bővebben itt olvashat